Biljetter bokade...


Alltså hur fantastiskt är inte detta? Michael Ruff ska komma till Halmstad nu i sommar och jag och pappa har precis bokat biljetter! Michael Ruff är verkligen en artist jag vill se. Inte för att jag lyssnar på honom så jättemycket men för att han påminner så mycket om min barndom! Jag har väldigt svaga minnen (men fortfarande minnen!!) av låten "Any less than this" som spelades ashögt i vårt gamla vardagsrum i Fyllinge. Varje gång jag hör den låten blir jag så sentimental av mig och blickar tillbaka till dom gamla goda tiderna. Så det är väl kanske därför jag blev så jäkla glad när pappa sa att han skulle komma till Halmstad, men även förvånad. Han ska liksom spela i.... GULLBRANNA! Man ba: What? Hur vet han ens att det exicterar? Det är ju en bonnehåla lånt ute på landet. Men aja, det ska bli kul i alla fall.




Här har ni låten btw. Älskar den ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0