Kul man kan ha...


PERSONLIGHET

är du blyg? - kan vara, berors på
är du smart? - har mina stunder ;)
är du långsam? - nää..
är du stressad? - det händer att jag är det ja
är du tålmodig? - haha nej
är du djup? - ja fan ;O
är du öppen? - nja..
är du ärlig? - ja
är du positiv? - inte överpositiv
är du rolig? - vet inte, är jag det?
är du ansvarsfull? - ganska

VÄNSKAP

har du svikit en kompis? - ja tyvärr
har du förlorat en bästa vän? - ja
har du sagt att du älskar en kompis? - japp
har du sovit med en killkompis? - jupp
har du sovit med en tjejkompis? - jupp
har du pussat en av samma kön? - ja
har du slagit en kompis? - haha japp x)
har du en kompis som vet allt? - ja fifän
har du berättat hemligheter? - ja, dock endast mina egna

KÄRLEK
har du blivit sårad? - har hänt en antal gånger ja..
har du haft stadigt förhållande? - nej
har du krossat någons hjärta? - tror inte det
har du gett någon ditt hjärta? - ja..
har du "playat"? - tror inte det
har du sagt att jag älskar någon och menat det? - aa
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? - nej
har du varit otrogen? - nej

FAVORITER
favoritlåt just nu: Kings Of Leon - Use Somebody
favoritpryl: vet inte
favoritfilm: vet inte
favoritbok: den jag läser nu e bra.. skumtimmen heter den
favoritlärare i skolan: haha Ulf fo shoo ;)
favoritplats: hm..
favoritfrukt: melon

ÖVRIGT
har du sytt någonstans på kroppen? - japp
har du opererat dig? - aa yttepytte lite x)
har du cyklat omkull? - haha oh ja !
har du sjungit i duschen? - ja
har du hoppat bungyjump? - nee
har du fobi för något? - japp.
har du sett någon dö? - mm...
har du varit på begravning? - aa
har du sagt att du hatar någon? - jupp

LIVET
svart eller vitt: svart
rött eller blått: blått
skriva eller tala: tala...?
vatten eller cola: vatten
mobil eller mp3: mobil
snygg eller charmig: charmig
lösgodis eller choklad: choklad
frukt eller grönsak: frukt
film eller serie: båda
festa eller softa: softa
sommar eller vinter: sommar
fredag eller lördag: fredag
ljus eller lampa: ljus..uh la la ;)
övervikt eller undernärd: ööh?
kärlek eller vänskap: båda
bio eller hemmakväll: hemmakväll


OVER AND OUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0