Slappesöndag


Jag vet att jag inte har varit den bästa på att uppdatera, men det har helt enkelt inte funnits varken någon bloggtid eller något särskilt roligt att skriva. Men nu så tänkte jag sätta mig ner för att skriva lite vad jag har haft för mig. Igår hade vi fest för mamma. Det var mycket trevligt och det märktes om inte annat på tiden när man trillade i säng. Blev rätt sent. När jag vaknade i morse på var min inkorg full av sms från Anna. Haha, sov som en stock. Så idag har spenderats med henne. Vi hade en traditionell slappesöndag med allt vad det innebär. Godis, McDonald's, film och massa snack... ja, ni vet. Nu sitter jag här och mår en aning illa efter allt jag har stoppat i mig. Måste fan springa en LÅNG runda imorgon. Ikväll ska det inte bli sent. Jag ska duscha, ta på mig myskläder och sedan slappa i soffan tills jag somnar. Det är något med söndagar som gör att man inte får ångest av inte göra någonting alls. Hur skönt som helst. Nu blir det kaffe för hela slanten!


Halmstad by night.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag mår fortfarande illa...

2009-07-13 @ 18:38:55
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0