STRANDEN


Var två timmar på stranden. TVÅ TIMMAR! Och brände mig. Lyckat. Har liksom legat i ungefär fyra timmar på balkisen i några dagar nu men det skulle tydligen till att man åkte till stranden för att solen skulle ta som den gjorde. Men det var riktigt skönt i alla fall. Ikväll kom brorsan och Johanna och grillade och nu sitter jag här själv i lägenheten. Hade jag inte varit så seg så hade jag nog gått ut en sväng. Hörde att Nadja (min plastsyster) är hemma och hälsar på så det hade varit kul att ses men som sagt, är jättetrött. Och solbränd. Haha. Imorgon ska jag till Gullbranna festivalen och se Michael Ruff. Så kul det ska bli! Har verkligen ingen aning om vad som händer mer men det återstår ju att se. Det blir säkert kul vilket fall som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0