Hemma igen



Jag är troligtvis den sämsta bloggaren för tillfället men jag har inte varit på humör för att skriva så då är det ingen mening med det heller. Har spenderat natten i Helsingborg och det var riktigt mysigt. Helsingborgsfestivalen pågår för fullt och det gör allt ännu mysigare än vanligt. Älskar den staden. Kanske blir där man bosätter sig i framtiden? Vem vet.


Skulle egentligen bort ikväll men nja, jag känner väl inte riktigt för det. Stannar nog hemma och bara tar det lugnt istället. Fast, jag känner mig sugen att dra tillbaka till Helsingborg igen haha. Just for tonight liksom. Hade varit kul men men... vad är en bal på slottet. Det blir troligtvis soffan som det ser ut just nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0