You're everything I need and more.



Detta kan nog vara världens mest onödiga dag någonsin men ändå det bästa på något sett...
Vaknade med skiiitont i halsen. Det kändes som om jag svalde taggtråd. Usch , I know!
Tog mig i alla fall upp ur sängen och iväg till skolan.


Det första vi ser när vi kommer in är att Måns Andersson, vår mattelärare har inställda lektioner. Wohoo!! Sen övertalade vi svenska -Carina att vi skulle få jobba hemma. Och så fick vi gå hem efter dryg en timme i skolan. Så jag, Mika, Anna, Alice och Elias gick in till stan och käkade buffé på Peking. Har alltid lika kul med dom! Fan vad jag skrattade haha. Snacka om att jag har hamnat i rätt klass eller vad! Gaaahh, me love you!


ikväll blir det lugna puckar. Jag ska nog kolla på One Tree Hill hela kvällen och bara slappa.
Hoppas att jag blir frisk tills imorgon. Behöver göra en hel del saker.
Tack för idag bäääääbisar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0