Don't dream, it's over.




Idag fick vi reda på vilka länder vi ska vara på FN - rollspelet. Håll i er nu ;) Jag, Anna, Alice och Habibe ska vara Italia! Ulf tyckte det var passande med tanke på vårat temerament, haha. Det är ett ganska så tufft land med mycket åsikter, så att vi måste tycka saker och lägga oss i allt hela tiden. Gaah, vill egentligen inte tänka på det! Är så sjukt nervös för detta. Men det ska nog gå.


Efter skolan idag så blev jag kidnappad till donken av Anna och Habibe. Var lite tveksam om jag skulle följa med men dom fick med mig tillslut. Hur man nu kan vara tveksam om något sånt. Vi hämtade Annas skor och sen käkade vi. Eller snarare krängde! Plusmenyer med McFlurry till efterrätt. Är fortfarande mätt, haha. Dom tjejorna vet exakt hur man ska göra för att få en på bra humör. Åh ni e så goa! Sen fick vi skjuts hem av mami. Ikväll ska jag verkligen inte göra ett skit. Bara umgås med baba. Så jäkla skönt.


I guess I just didn't know how
I was all wrong
But they knew better
Still you said forever
And ever
Who knew


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah! Jag är bäst på att kidnappa! Erkänn!

Det var så mysigt! Nu ska jag snart till Eurostop igen och förstöra Alice hår! :D:D

<33

2009-01-10 @ 14:43:23
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0