A heart ain't a brain.


Det var så himmla kul att träffa alla idag! 
Ni anar inte hur mycket jag har saknar er ...


Det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara att komma tillbaka till skolan nu efter 3 veckors lov. Man kommer in i rutinerna snabbt, vilket är skönt. idag var en perfekt start på vårterminen. Vi fick träffa vår nya mentor, Måns. Han verkar vara en bra lärare. Något som jag och hela klassen blev väldigt glada över i och med att vi ska ha honom i matte, som inte är vårat hmm ... starkaste ämne? Något säger mig att det kommer bli bättre nu när vi har en mattelärare som vi alla känner oss nöjda med. Men som sagt, man ska väl inte säga för mycket. Vi har ju inte haft någon mattelektion med honom ännu men imorgon börjar allvaret ;)


Idrotten var grymt rolig idag, haha." Amanda - Klassens svarta får ". Yepp, that me.
Vi skulle ha lite uppvärmning med hopprep idag och jag kan väl bara säga att det inte är min bästa talang. Men jag hittade min plats - att veva haha. Sen hade vi vollyboll och badminton. Vi var dock bara 9 st men det är nästan roligare då tycker jag.


N u   s k a   j a g   k o l l a   f i l m ,  c i a o !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0