Onsdag 28/1.


Sitter och möglar i min idrottsbok. Hur tråkigt kan man ha liksom?
Haha, måste bara berätta lite om dagen i skolan känner jag.


Vi hade håltimme efter bilden så jag, anna, alice och jennica satt som vanligt på vår bänk vid alice och mitt skåp. Tiden gick as segt så alice kom på en lek som vi skulle leka. Höhö.... Tänker inte gå in på detaljer men det involverade att man skulle komma på killnamn, tjejnamn, vad man gjorde och var man gjorde det haha. Ja, vad ska jag säga, det blev några jävligt roliga meningar i alla fall. Skrattade så jag höll på att dö. Plus att jag tror att en  viss lärare hatar mig ännu mer än innan i och med att jag dog i hennes ansikte hahahaha.
Hur lyckas jag?


Ikväll var jag uppe på berget med Kim och Lina och sprang. Gick ju riktigt bra!
Nu blir det till att plugga in det sista till idrottsprovet imorgon. Blää.
Vill ha kul ju, kul kul cykelhjul liksom? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0