Ain't no more drama for me.


Bild från nyår

Idag har varit en sån där dag när man tänker på allt ... På gott och ont?
Men alla har väl sånna dagar i guess.
Jag hatar dom i alla fall. Man blir bara deppig tycker jag. Usch!
Tur att man har sina vänner säger jag bara. Jisses vad jag älskar er  ♥


Ja, hur har dagens innehåll sett ut?
Först vaknade jag upp hos kim. Vi och Emelie hade en sån jävla mysig kväll igår.
Först Gastons och sen skräckfilm med asmycket godis haha. Ett kilo lätt!
Den mysigaste kvällen på länge. Måste bara göras om snart igen.
Så när vi vaknade åt vi frukost och sen drog vi till stan.
Träffade Anna en stund också. Hade massa roligt snack om pysko idioter i provhytten på Åhléns haha. Aw Anna gumman, fan va vi äger på att dra sånna till oss haha ;)
Nu ikväll har jag bara tagit den lugnt. Jag har inte mått så bra om jag ska vara ärlig.
Så det blev ett litet besök på sjukhuset också. Inget allvarligt dock :)


Sorry for the things that I did not say
Like how you are the best thing in my world ...


Kommentarer
Postat av: Anna

Awwe! Gumman! Som vän älskar jag dig med och jag vet inte riktigt hur de hittar oss! Men han kan fan fortfarande kontakta mig på bdb :O Jag fattar fasen inte hur! Hoppas att du snart mår bättre! Tack för att du hjälpte mig igår! Älskar dig helt sjukligt mycket!!

<3333333333333333333333333333333333333333333333

2009-01-04 @ 15:10:02
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0