Ingen bra dag.

Dagen har varit seg som fan. Inte alls som måndagar brukar ...
Det började inte så jädrnas bra i morse. Åhhh, vad sånt kan störa mig!
Alltså, vad är det med busschaförer? Kan man vara lite mer otrevlig?
Jag gick på bussen och sa "en halv", hon hörde mig och tryckte på en knapp så jag trodde att allt var klart och så drog jag kortet. Men icke. Hon började gapa på mig och jiddra om att jag skulle faktiskt ha väntat. Jaja, men jag bjuder väl på den då så hon kanske för ihop en vettig lön! Jävla surkärring!


Nu ska jag inte irritera mig mer på det, men var bara tvungen haha.
Ikväll måste jag plugga. Har tre språk tills imorgon.
Ryska, spanska och engelska. Mucho funny.
Gaaah, inget liv -varning.


IMORGON ÄR DET TISDAG! SADFACE ....
Tisdagar hatar jag med hela mitt hjärta. 
Tisdagar är som gjorda för att göra mig sur och jävlig.
TIsdagar suger riktigt hårt.
Tisdagar finns det ingen mening med.
Tisdagar .... är bajs helt enkelt!

var bara tvungen att säga det ... så nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: Anna

Har mitt hat smittat av sig på dig :P

2009-01-19 @ 17:53:02
URL: http://annish.blogg.se/
Postat av: amanda

anna; jaaaaa ;O

2009-01-19 @ 20:06:16
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0