I'm surrounded by your embrace.


Första kvällen som jag inte behöver sitta och plugga. Mycket skönt måste jag säga ^^.
Jag ska bara slöa och slappa, inte lyfta ett finger! Eller jo.... Ska ju träna. Men det är ju kul så det räknas inte. Idag har varit som resten av veckan - en stor jävla väntan. Vi satt nog i två timmar, minst, och bara väntade på att göra ett prov. Roligare kan man ju ha. Fast det var ändå helt okej. Satt med Predde, Zeinab, Anna , Habibe och Alice i bibblan. Det mesta vi förflyttade oss var till bänkarna vid skåpen där resten satt haha. Sen var det då dags för prov...Ja det gick väl sådär. Kändes som jag rörde ihop allt som jag är så bra på x) Men hoppas såklart på det bästa!


Nej nu ska jag kolla på sötnosen lite innan jag själv ska svettas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0