He's the reason for the teardrops on my guitar.


Ny vecka, nya tag ! Fast jag har ingen ork...
Skolan gick snabbt idag. Vi skrattade oss igenom den som vanligt.
Jag blir bara så irriterad på "vissa personer" som bevisligen är väldigt lättlurade!
Gaaah, men den lilla yttepytte -energin som jag har kvar tänker jag fan inte lägga på att störa mig på dig och allt du gör. Det tar för mycket tid och ork och jag orkar inte att ha tid för dig just nu! Så det så...

Idag blir det till att plugga ryska och när jag hittar en pause i pluggandet ska jag träna med Johanna.Har ingen större lust till det heller men jag känner att jag måste.Kan inte någon köpa ett sånt lyckopiller eller något till mig? Känner mig pessimistisk som tusan. Koffeinet som jag slurpar i mig hjälpte deffinitivt inte.




 

He's the only one who's got enough of me to break my heart.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den låten är så jävla bra!!!!

2009-01-27 @ 17:25:52
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0