Första inlägget i år.


Jahopp då var det helt plötsligt 2009 ...

Nyår blev lyckat. Det firades med nära och kära här hemma och jag blev helt till mig när fyrverkerierna kl.18 började. Jag har alltså bott i Halmstad i hela mitt liv men aldrig sett när komunen har sitt fina fyreverkeri -grejs. Så där stod jag på balkonegn och skrek: opa opa! (jag hade faktiskt inte gått på champagnen ännu även om man kan tro det...) Är ju van vid raketerna i Fyllinge. Där man skjuter dom längst med gatorna istället. Toppen va.


Idag har jag mest tagit det lugnt, som ni kanske förstår.
Det är ju så alla andra också verkar ha spenderat sin dag, haha.
Nej nu ska jag kolla mer film och käka mammas goda pannkakor.
Känn på den dööh ....;)




Såhär såg jag ut igår då ... Lite indian princess style haha ;) Ni vet, kan inte Amanda komma till Indien, så gör hon vad som helst för att tro att hon är där .. haha. 
Så Jimmy, nej det är ingen finne.
Det kommer fler bilder. Peace out.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror fortfarande att det är en klisterlapp!

2009-01-02 @ 00:27:10
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0