Dagens ...


Kläder:
Mysbyxor och en tjock kofta från stadium.
Smink: Har inte kommit så lånt ...

Frisyr:
Enkelt. Bullefrilla!
Bild:


Låt: Fall out boy - I don't care.
Vill ha: Dykarcert, en flygstol och några veckors semester, tack!

Göromål:
Läsa som fan.
Läsning: About a boy .

Borde:
Göra mig i ordning och sluta sitta här och glo.
Mat: Fil. Mycket till mat va? Haha.

Köp:
Ingenting än så länge.
Humör: Glad tror jag.

Roligaste:
Det har faktiskt inte hänt så mycket som kan ha varit roligt ännu om jag ska vara ärlig. Men okej. Kanske att även om jag absolut inte vill tillbaka till skolan imorgon så vet jag hur kul det kommer bli att träffa alla igen.
Tråkigaste: A t t   d e t   ä r   s k o l a   i m o r g o n .  V i l l   i n t e   ! ! !


Kommentarer
Postat av: Annish

Haha! Vet du Amanda!

JAG HAR LÄST UT BOK FAN!!!!

Shit vad stolt jag är över mig själv!!!!

<333

2009-01-07 @ 12:13:47
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0