Because you're mine, I walk the line.


Det är sviiinkallt ute och här sitter jag och myser med lite ryskt te. Mumma ...
Igår var det också galet kallt. Det kan jag nämligen skriva under på att det var för att jag gick 1,5 mil! Till och från Fyllinge. Kände inte mina lår tillslut. Usch, vad kallt det var. Så idag bestämmde jag mig för att stannade jag inne när mamma sa att det var -8 grader. Jag kollade några filmer och bara njöt av ledigheten. Det är ju inte så långt kvar till skolan börjar så man får ju passa på medans man kan.


Jag vill verkligen inte börja skolan igen. Jag vill inte vara så trött och stressad som jag var i höstas. Det var inte alls kul kan jag säga. Men någonting säger mig ändå att vårterminen -09 kommer bli bättre. Inte lättare, men bättre ...





Johnny Cash - Walk The Line.


Kommentarer
Postat av: Anna

Älsklinpälskling<3 ;)

Klart att vårterminen kommer att bli lättare! Det är ett nytt år och vi har ju varandra som stöd!

Du, jag, Sötnöt och Madame 8 minuter över!

Och bara en liteliten fråga till dig.........

Varför tog du inte bussen?

Puss<3333

2009-01-06 @ 13:02:15
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0