Abrázame y dime que me amas.


Brossan och Linda har precis åkt hem och här sitter jag och sitter.
Imorgon ska vi umgås lite mer, ska fira gosbollarna.
Min bror är för go han. Det första han sa var:
"Amanda, jag har hittat den perfekta presenten till dig men den kommer i veckan."
Undra vad det kan va ... Hmmm, vill ju veta nu!


Efter skolan idag drog jag och bästa Anna till donken och käkade.
Mina sista 18 kronor gick till en McFlurry Lion och det var det fanemig värt!
Mumma, vad gott det är. Vi satt där och snackade skit en liten stund.
Det är faktiskt sällan det bara är vi två sådär. Det var mys :)
Hittade mamma på hemköp så tog följde med henne hem!






Jag kommer alltid finnas vid din sida även om du behandlar mig som skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0