Synundersökning


Efter mycket tjat från mamma så kollade jag synen i skolan idag. Well , det gick lite värre än väntat om man säger så haha. Skolsköterskan och Anna försökte att hålla en god min så länge det gick , trots att jag var helt ute och reste.

Skolsköterskan: Läs raden längst ner.
Amanda: Uhm, asså....okej... n, r, h, n, t, i, n, b, n... det blir ju "n" hela tiden!
Skolsköterskan: Hehe, nja... läs den andra rader nedifrån nu då.
Amanda: h, i, k, l, m (helt fel igen)
Skolsköterskan: Och så nästa då.
Amanda: m, i, k...
Skolsköterskan: Var är du någonstans egentligen?
Anna: HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
Amanda: Uhm, den tredje nedifrån? Var det så dåligt?


Fyfan , nu blir det till att boka tid hos optikern. Kanonkul. Jag ska bli en glasögonorm! Nu blir det till att plugga matte. Jag har prov imorgon och kan ingenting. Absolut ingenting. Jag förväntar mig inget annat än att det kommer att gå åt pipsvängen. Men först - kaffe. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0