Söndagsmiddag


Det är full rulle i vårt lilla kök just nu. Jag ska baka baklavas och mamma sköter lammet. Vi ska äta arni me patates sto fourno. Alltså , lamm med potatis i ugnen. Gott eller vad!

Idag måste jag börja att plugga på psykologin. MÅSTE. Det är det absolut sista provet för i år och det är skönt för jag har verkligen ingen ork kvar. Dessutom måste jag få skitbra på detta för att kunna säkra mitt betyg. Åh jag hatar sånt. Nerverna brukar ta över då.

Det är alltså den 13 december idag för den som har missat det. Lucia, tredje anvent och imorgon är det bara en vecka kvar tills jag åker. Jag börjar få en sådan härlig känsla i kroppen nu. Finns inget härligare än att veta vad man har framför sig. Nu ska jag ta en kopp kaffe till och bara gå runt och mysa. Puss så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0