Respira respira respira




...eller som man säger på svenska och är väldigt poppis i min klass. ANDAS!!!!

Ville bara säga God Jul och Gott Nytt År till alla. Hoppas ni får det mysigt här hemma i Sverige (medans jag jobbar på brännan höhö) Kommer sakna så många av er :( Vissa mer än andra. När jag kommer hem så är det 2010. Förändringar och massa nytt nytt nytt nytt hoppas vi på. I know, it makes no sense, men det kommer det att göra. Det lovar jag.

Detta var då mitt sista inlägg för 2009. Vi hörs igen om drygt tre veckor. PUSS PUSS PUSS PUSS  PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS!!!!



Kommentarer
Postat av: Alice

Ha det så jättebra Amanda!

Kommer att sakna dig jättemycket! Älskar dig <33

2009-12-21 @ 18:33:44
URL: http://alicebanelind.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha det så bra där borta och sola och bada så mycket du bara kan!! God jul och gott nytt år gumman pusspuss <33

2009-12-21 @ 20:42:21
Postat av: Anna

Jag skriver kanske detta lite sent, för nu ska du befinna dig på hemväg! Hoppas jag, för jag saknar dig och jag vet inte om jag kan vänta längre!



<333

2010-01-12 @ 19:41:21
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0