Pirr i magen


Min bror ringde nyss och tydligen så har han fixat en födelsedagspresent för att jag var tvungen att skriva in "ska göra någonting" den 19 i min kalender. Hihi. Undra vad det kan vara! Blev helt plötsligt väldigt nyfiken...

Om drygt åtta timmar så åker jag. Haha. Det känns så sjukt att skriva det med tanke på att jag började räkna ner när det var sisådär 150 dagar kvar. Jag tror jag har dubbelkollat allt tjugo gånger ungefär. Pass, visum, biljett, att allt är med i väskan, osv. Japp. Pirret har nog börjat visa sig lite nu faktiskt.

Vet ni vad som hjälper när nerverna spökar? Hårdrock. Mm, its true. Så nu är det volbeat för hela slanten. "It makes me feel like going craaaaaazy". Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0