Gårdagen


Det är full rulle trots att man ska vara ledig. Igår hade vi julavslutning i skolan vilket var lite småmysigt och uppvisningen i galaxen var ju ...trevlig. Haha. Jag följde i alla fall med Anna hem efteråt i kylan och sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi vidare till mormor. Jag höll bokstavligen på att dö av köldskador. Mormor är för go. "Amanda det är något fel på dig. Det är inte normalt att frysa såhär mycket! Jag tror du är sjuk." Ja lite sjukt får jag faktiskt hålla med om att det är. Jag? Från Rysslands djupa skogar? You got to be kiddin' me.

Anyhow. På kvällen blev det gott käka och sedan kom Kimsan upp och nu kommer det otroliga. AMANDA HAR SKAFFAT FACEBOOK!!! Jag som har typ stått på mig i flera månader har nu fallit för grupptrycket. Så nu är jag inte en facebook -oskuld längre. How lovely.

Pratade i telefon med Alex till halv fyra. Han var typ hög och bara skrattade åt mig. Haha. Jag va helt D-Ö-D. Har en tendens att få så fina kinesögon och en grov bakisröst när jag är trött. Inte attraktivt. Haha. I och med att det helt enkelt inte fanns någon tid till attt börja packa igår så får jag helt enkelt börja idag innan släkten stormar in. Ouff. Jag kommer att gå upp minst sju kilo ikväll. Ångest? Nej inte alls.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0