En vecka


That's right. En vecka kvar nu. Jag har börjat göra en lista med allt som ska med. Låt oss säga att den blev rätt så lång. Det blir lätt så när man tänker "åh just det , det vore ju bra och ha med sig". Jag fullkomligt älskar att fixa och dona innan resor. Som sagt, halva nöjet.

Idag ringde Katarina till Marre när vi hade spanska så vi pratade en stund om helt oväsentliga saker som bara vi kan. Gud vad länge sedan. FÖR länge sedan. FAN VAD JAG SAKNAR DIG MÄNNISKA ! Jag har varit så dåligt på att höra av mig och det finns väl inga ursäkter för det men sanning är att skolan har varit hysterisk den senaste tiden. Jag har inte varit en bra kompis till någon direkt , vilket jag är skitledsen för. Men det ska det bli ändring på !

Men innan jag ska bli en bra vän igen så måste jag klara mitt allra sista psykologiprov. Så ikväll blir det väl några liter kaffe, boken och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0