Saker ni kanske redan visste om mig




Önskar du att du bodde någon annan stans? Ja. Absolut. Cypern.
Tänker du på självmord? Nej me love life.
Tycker du att du är attraktiv? Just nu känner jag mig lika attraktiv som en get ungefär.
Dricker du? Dricka bör man annars dör man.
Använder du droger? Bara kaffe.
Röker du? Nej. Men enligt Jimmy - ja. Haha.
Vilket schampo använder du? Olika. Det som finns hemma.
Vilken parfym använder du? DKNY's be delicous.
Vad är du rädd för? Läskiga saker...?
Gillar du att tvätta? Vem fan gör det?
Gillar du berg och dalbana? Älskar berg och dalbanor!

Senaste
Filmen du hyrde? Det kommer jag ärligt talar inte ihåg.
Filmen du köpte? Ehm, ingen aning. Brukar inte köpa filmer.
Låten du hörde: Den me agapas med Anna vissi.
Låten du laddade ner? Länge sen. Jag är lagligt nu. Host.
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Anna.
TV-program du såg? One Tree Hill. Vad annars?
Person du tänkte på? Anna. Snackade precis med henne.

För eller emot
Långdistansförhållanden? För, om det funkar.
Utnyttja någon? Emot?
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Upp till var och en. Men emot får jag väl säga.
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? För
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För

Favorit
Mat: Mammas
Låt: I dare you to move med Switchfoot
Sak att göra: Umgås med familj och vänner, skratta, resa, vara crazy, mm. Intresserad? Kontakta mig på 0761-33.....
Sport: Fotboll
Dryck: Vatten. Good AND good for you!
Kläder: De snygga?
Film: Äh finns en del genom tiderna.
Bil: Lamborghini!!!

Serie: One Tree Hill (igen haha)

Har du någonsin
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Mer eller mindre
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja kan man väl kalla det.

Antal
Gånger du vart kär? Vet inte. Vet man vad kärlek är? Hm. Djupt.
Gånger ditt hjärta brustit? Orkar inte räkna.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ett par gånger.
Tjejer du kysst? Kysst? Ingen. Pussat dock.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några få.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hm, jag vet inte. Ett par.
Ärr du har på kroppen? Ja. Mycket på knäna. What can I say. Vild barndom.
Pålägg som gäller: Ost om jag får för mig att äta en macka.
Dagens dryck: Vatten.

Senaste
Boken du läste? Skumtimmen
Personen du fick e-mail av? Krenare (vem är människan? ;s)
Personen du fick brev av? Brev har jag inte fått sedan i lekis. Men vykort från min söte farbror har jag fått minsann. Och en hel del andra när jag tänker efter.
Personen du fick sms av? Anna. Hon bombar mig haha.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela? Skojar du. Det var ett tag sen.
Saken du köpte? Jeansleggins från Vila.

Vad har du gjort idag? Varit i skolan och sedan pluggat och ätit.
Var det kul? Inte dirket.
Brukar du svära mycket? Ja fan. Varje dag förihelvete.
När stiger du upp på morgonen? Vanligtvis runt halv 7.
Gillar du att slåss? Ja? Haha.
Vad har du på dig? Mjukisar, linne och duntofflor.
Vad ska du göra ikväll? Plugga lite till sen sova.
Vad är du allergisk mot? Mjölk.
Var har du ont? Ingenstans. Mår super. Lite trött bara.
Använder du hårspray? Ja. Det händer väl.
Kan du stå på händer? Har inte testat på flera år. Men troligtvis inte.
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark isf. Jävla fråga asså...
Salt eller socker? Salt!
Gillar du ketchup? Inget jag brukar käka.
Är du glad nu? Nej.
Var du glad igår? Nej. Haha. Fan. Jag låter lite deppig.
Vad dansar du till? Allt! Shake shake.
Stockholm är... ? ...stället där en människa jag saknar väldigt mycket bor. Och sen är det ganska fint också.
Göteborg är? ...en skön stad med goa göbbar.
Kan du sjunga? Ge mig en titel baby.
Land du vill besöka? Massor. Kan inte räkna upp alla. Men just nu vill jag bara till Indien. NU NU NU!!!! Det är snart bara en vecka kvar. Lyckoruuuuus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0