Searching for a former clarity


Jag är mätt som en flodhäst. Jag har bara stoppat i mig grejer hela dagen. I eftermiddags var jag hemma hos kära Habibe i vallås med de andra brudarna. Hon fyller år imorgon så vi käkade pizza , kollade på film och dansade lite albandans. Det var hur som helst jättemysigt och jag hade jättegärna stannat ett bra tag till men så blev det tyvärr inte den här gången. Och vad är det med busschaffisar ? Inte nog med att dom är dryga och otrevliga. Dom vet inte var gasen sitter eller hur man passar tiden. I halmstad behövs knappt en tidstabell för man har ingen som helst nytta av den. Skärpning där. När jag kom hem så hade vi gäster och självklart blev det mera mat. Det känns som om jag har smällt i mig ett helt freaking meze bord. I min familj går det inte säga: "Nej tack, jag är mätt" eller "Jag har redan ätit". Det är bara till att öppna käften och äta. Så ja , nu kan ni ju räkna ut hur jag känner mig.

Jag bävar för nästa vecka. Jag vill så gärna prestera så bra som möjligt men orken finns inte där. Det känns som om jag har levt på kaffet allt för länge nu. Hela min kropp känns utsliten och jag känner nästan ingen hunger längre. (Tur att man tvångsmatas av mamma då) På tal om tvång och mamma , så måste jag kolla upp min syn nu i veckan.

Ikväll tänker jag varken vara produktiv eller underhållande för den delen. Jag tänkte ha ett litet One Tree Hill maraton av de avsnitten som Alex har skickat till mig och sedan blir det nog en tidig sänggång. Imorgon tänkte jag göra något som det känns som om det var åt sedan man gjorde. Vilket det troligen är också. Jag tänkte ta en riktigt slappdag ála Amanda. Lång mysig frukost , ett lång bad med spaprodukter och sedan på med myskläderna. Eller så får jag väl för mig att börja plugga på något. Vad vet jag.


Later!



Kommentarer
Postat av: Sean Banan

Hallå där kött o blåbär!

Alex verkar vara bäst fifan ;D

RUMPAAAAAAAAAAAH

2009-12-06 @ 02:48:03
URL: http://www.seanbanan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0