Pjatnitsa


Då har jag äntligen fått tid hos optikern. Det dröjer dock enda till januari tills jag får min dom. Men jag ska nog klara mig tills dess. Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan jag har just nu. Det är fredag , jag har endast ett prov kvar för i år och jag har sovmorgon imorgon (!) Underbart.

Idag fyllde Sannarpsgumnasiet , min skola , 40 år. Så det blev lite firande vilket jag och Habibe utnyttjade till max. Vi trängde oss in i matsalen för ingen av oss orkade att stå i den 5 mil långa kön. Det var trerättersmiddag och massor med pepparkakor och glögg som ingen drack.

Jag fick min andra "anventspresent" av Alice och Anna. En chokladkaka! Kunde inte passat bättre. Dom är för söta dom två. Love you Piff & Puff. Klockan halv tre gjorde jag mitt sista prov för veckan så jag drog en suck av lättnad när det var över.


Peace&Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0