You gotta go there to come back



Indien 2006 , nyårsafton på Rudy's


Vid den här tiden , om tre veckor , befinner jag mig på varmare bredgrader. Tre veckor är ingenting. Jag har väntat i tre år och nu är det bara några veckor kvar , så himla overkligt... Veckan har börjat okej trots att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Är så trött att det nästan blir lite komiskt. Igår höll jag bokstavligen på att somna på engelskan. Inte okej ! Så jag bestämde mig då för att gå och lägga mig lite tidigare igårkväll , men som de flesta som känner mig vet så blir det aldrig så. Idag blev det alltså lika dant igen. Dödstrött och pissont i huvudet dessutom. Jag känner att stressen börjar ta ut sin rätt nu. Efter att jag hade ätit lite idag så gick jag och la mig och sov i drygt en timme men det hjälpte ändå inte. Jag har fortfarande ont i huvudet och är trött , så jag får väl helt enkelt leva med det. I åtminstone tre veckor till. Snart ska jag ta och börja med min turism uppgift i och med att det inte blev så mycket gjort på dagens lektion. Anna och jag underhöll oss med att skicka väldigt roliga mail till varandra och då blev det rätt jobbigt att konsentrera sig på "turism utifrån ett miljöperspektiv". Förstålig. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe , det är kanske det som behövs för att pigga upp mig. Jag tror dock att jag har blivit immun mot kaffe och koffein vid det här laget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0