Crash course in polite conversations




Jag har precis kommit hem från en mysrunda på stan med Anna. Vi gick runt med våra varma chai latte i det extremt kalla Halmstad och från skivlagret spelades "so this is christmas". Snacka om julstämning ! Idag blev vi klara med vårt arbete i Historian och Ulf var supernöjd med att vi hade hållt den deadline som var sagt. Är det inte just därför det kallas just deadline ? Men vad vet jag. Det var superskönt att äntligen lämna in den i alla fall. Nu ska jag försöka att fokusera på turismen så att jag kan bli klar snart. Att ha saker hängandes över mig i sista minuten är det värsta jag vet. Trots att det är ett återkommande problem.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är bäst ingen protest! Älskar dig gumman<333

2009-12-02 @ 22:23:16
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0