Chestnuts roasting on an open fire




Jag har fått världens snyggaste örhängen idag ! I julklapp från Alice och Anna. Me love you very very very much. Ett par "peace -örhängen" , gorgeous helt enkelt.

Det var svinkallt att springa runder på stan idag. -7 stod termometern på när jag gick hemifrån men är övertygad om att det var betydligt kallare. Trots kylan var det väldigt mysigt och med en chailatte i handen så kunde jag ju inte klaga allt för mycket.

Imorgon är det julavslutning i skolan. Ser inte poängen att gå upp för det men jag har väl mer eller mindre lovat Habibe nu så jag får väl masa mig dit. Nu ska jag mysa framför tv:n. Puss!



Kommentarer
Postat av: alleballenegerskalle x)

Du sa aldrig att de va peace märke :O "Gorgeous" stavas de ;D

2009-12-18 @ 17:45:49
URL: http://megasalexandros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0