PS: jag är en ironisk pessimist


Sista dagen på sommarlovet har snart gått mot sitt slut. Nej, det blev kanske inte den sommaren som jag hade hoppats på men ändå helt okej på något sätt. Det har ändå hänt en del grejer som man kommer minnas. Some good, some bad - som alltid. Man kan säga vad man vill om mitt liv men det händer tamejfan alltid oväntade grejer. Drama, drama, drama. Hur som helst så är jag nog ändå redo för hösten nu. Känner att det ska bli skönt att faktiskt göra någon nytta.


Pratade (gnällde) i telefonen med Anna innan. Fan vad bra jag är på att ha pessimistisk inställning åt allt. Borde typ få ett pris för det eller något. För det du tror är bra kan jag genast vända helt på och berätta varför det suger enligt mig. I'm so good! Nej men helt ärligt. Hela jag är stor muntergök. Muntergök borde vara mitt mellannamn. Eller ironi skulle nog passa bättre. Äh, nu börjar skolan igen så nu kan man snart börja skratta åt meningslösa saker som inte ens är roliga igen. Om jag har tur så kanske jag blir optimist lagom till jul. Eller nej, nu ska vi inte hoppas för mycket.


Kom ihåg mina vänner. Ett skratt förlänger livet. Så skratta inte om du har suicidal thoughts. Ville bara säga det. Ha en fortsatt bra dag. Nu ska jag snart laga moussaka. Smell ya'll later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0