I must quit you


Jag är så sjukt jävla trött på att det jämt blir så här. Antingen så är du jävligt elak eller otroligt blind. Jag menar hur uppenbart är inte det här? Lika uppenbart som tröttsamt. Äh, jag lägger ner det nu. Även om det gör ont. Det är svårt att pusha iväg någon man inte vill bli av med men jag klarar inte detta mera. Jag har faktiskt känslor även om jag suger på att visa dom. Du kommer aldrig förstå ändå. Ingen kommer någonsin att förstå. Det är jobbigt att ständigt sakna någon men det är förjävligt när det inte är ömsesidigt... Du lovar så mycket men håller inget och jag orkar inte med ditt skitsnack längre. Så låt mig vara, tyck inte synd om mig. Jag vill bara glömma dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0