Grattis världens bästa Anna



Idag fyller min Anna 17 år! Grattis vännen. Hoppas du får världens bästa dag hjärtat ♥

Anna, Anna, Anna... Var ska jag börja? Vi har knappt varit vänner i ett år och ändå känns det som om jag har kännt dig för alltid. Jag kan inte se mitt liv utan dig och kan nästan inte minnas hur jag levde innan jag träffade dig. Ödet förde oss samman och nu är du en av de största och viktigaste personerna i mitt liv. Det kommer alltid vara Amanda och Anna against the world. Vi kommer alltid ha ett band som ingen kommer förstå sig på. Jag kan fortsätta skriva hur mycket som helst om dig och vår vänskap för det är oändligt.. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket och alltid kommer finnas här för dig oavsett vad. INGET eller INGEN kommer någonsin kunna komma emellan oss. Vår vänskap är evig.






Peyton ♥ Brooke

I don't ever see the day that
I won't catch you when you fall
Cause it's us against the world



Kommentarer
Postat av: Anna

Aw! Gumman! Jag ÄLSKAR dig! Och nu gråter jag (igen).

Du är min värld, mitt syre, utan dig skulle inte mitt liv vara värt att leva! Kan helt enkelt inte leva utan dig, så vänj dig vid att ha mig efetr dig 24/7 4-ever!

Älskar dig och det kommer ALLTID att vara oss agaonst the world!



Love U P.Sawyer<333

2009-08-13 @ 11:40:08
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0