Tillbaka till gamla vanor


Då var den första dagen i skolan avklarad. Har varit i skolan sedan klockan 08.10 så tills typ nu så jag är ganska slut. Det var riktigt kul att träffa alla igen och det har dessutom kommit fyra nya tjejer till klassen. Väkomna till världens bästa klass. Idag har faktiskt inte varit allt för dåligt ändå. Jag har spanska med Marre nu! Så jäkla skönt att redan känna någon och dessutom få spendera lite tid med henne vilket det inte blir så mycket med nu för tiden. Så det var en positiv spanska -start, vilket jag INTE väntade mig. Resten av dagen har varit dryg som fan egentligen.


Och dessutom så har det varit allt för mycket sammanträffande idag när det gäller vissa saker. Lite småläskigt. Jag menar hur stor är chansen för fan?!?!?!?! Nu ska jag ÄTA. Är hungrig som en gnu.




Här har ni mitt underbara schema btw. Inte jätteroligt men jag ska inte klaga. Det finns ju de som har värre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0