Söndag


Härligaste morgonen på ett tag (förutom min hemska mardröm. den var fan helt vrickad.) Solen sken ute och det var allmänt skönt att gå upp hur sängen. Anna ringde också nyss och sa hur mitt schema skulle se ut i höst och jag ska verkligen inte klaga. Om man tänker på hur alla andras schema ska se ut så ska jag vara riktigt nöjd.


Idag ska vi ha en dansk familjemiddag med dom flesta samlade i alla fall. Ska bli lite kuligt. Åh, idag är en bra dag. Jag känner det på mig. För bra för att vara söndag.




Kommentarer
Postat av: ÄgarN^

VAmpyrer :D

2009-08-16 @ 15:04:22
Postat av: amanda

Det var faktiskt en riktigt läskig dröm :O

2009-08-16 @ 19:05:29
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0