Om allt och inget


Tjabba! Är inte så väldigt aktiv vad det gäller bloggandet nu mera, men så blir det ju när man har massa annat att tänka på. Sitter just nu med min tursimläxa och försöker att komma på vilken plats jag helst skulle vilja åka till om jag fick välja. Hm, svårt det där. Finns ju så mycket man vill se!


Hur som helst så har vi ingen psykologi imorgon, vilket innebär sovmorgon för min del. Snacka om skönt. Ulf, vår mentor, tyckte klassen såg lite sletna ut i morse vilket i alla fall jag kan intyga att jag var. Så det satt bra med en sovmorgon nu om man säger så. Nej, nu ska jag fortsätta att fundera vad mitt utlimata drömresemål är. Hm, grattis Amanda.....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0