Mysdag


Har haft världens mysigaste dag med Habibe. Som jag har saknat henne. Ska bli så skönt att spendera varje dag med mina älsklingar sen när skolan börjar. Som det brukar vara. Har saknat oss. Men imorgon ska vi förhoppningsvis hem till Anna och fira henne och bara umgås vi fyra. Det var länge sedan så det ska bli riktigt kul. Det blev faktiskt en hel del inköp för min del idag. Jag handlade block och en kalender till skolan som för övrigt börjar väldigt snart. Lite smink blev det också. Av någon konstig anledning har jag alltid en brist på mascara. Innan vi stack hem så käkade vi lite lunch på pastavagnen. Fan vad länge sedan det var. Mumma! Efter det så träffade jag mamma så jag har verkligen haft en heldag i stan. Tack Bibe, hade skitkul.


Dagens bästa!
Jag och Habibe är inne på Åhlens.
Jag: Fan asså... Kan jag inte bara hitta 500 spänn på gatan..
Habibe: Eller hur fan...

Lite senare går vi på gatan utanför och plötsligt ligger en 500-lapp och 2st 100-lappar där och Habibe dyker då ner på gatan och plockar dom. Fast då bokstavligen HOPPAR en kvinna, kärring, slampa över staketet och säger att det var någon snubbe som hade tappat dom så hon skulle springa efter honom och Habibe GER HENNE PENGARNA!!! Hahaha. Någon där uppe hörde mina böner och sen går Haibe och ger bort 700 spänn, hahahaha. Efter typ 8 sekunder så vaknar hon upp.

Habibe: VAFAN GJORDE JAG!?!?!?!?! Vi kunde shoppat sönder oss just nu!!
Jag: JAAAA JAG VET! Vi skulle bara tagit dom och sen sprungit som fan!

Och det där offret som påstod sig skulle "ge tillbaka pengarna". Pffs, yeah right. Men men, sånt är livet. Hade ändå världens bästa dag, den hade dock varit en aning bättre med 350 kr i fickan haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg amanda 350 kr shitt så dum ja e xd tack för idag <3333

2009-08-14 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0