It'll all get better in time


Hej hopp, mina vanliga morgonrutiner är igång igen. Även om mina cypriotiska morgonrutiner är underbara så känns det ändå rätt så skönt att vakna upp i sin egen säng. Idag får vi se vad jag hittar på. Känner inte för att göra någonting om jag ska vara ärlig. Om en vecka börjar skolan igen.. Då blir allt som vanligt. Tänka sig att vi inte är minst nu längre, höhö. Minns hur nervös jag var så här en vecka innan jag skulle börja på Sannarp och första dagen ska vi ju inte tala om. Ska bli skönt att slippa den nervositeten i år.


Nu: Mer kaffe!


Kommentarer
Postat av: Alice

Du jag håller me dig!

<33

2009-08-13 @ 18:48:27
URL: http://alicebanelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0