Pascha


Hm , jag har varit rätt så dålig på bloggfronten den senaste tiden. Tänkte slänga in ett inlägg nu och sammanfatta lite vad som händer. Inte för att det händer så mycket , men ja. Ni fattar. Igår hade jag sjukt skoj. Emelie, Kim och jag hade en helmysig dag tillsammans. Vi tre träffas verkligen för sällan nu för tiden men när vi väl gör det har vi grymt kul ! Men så är det väl med gammal vänskap antar jag. Annars har det inte hänt så mycket mera. Nästan ingen är kvar här i Halmstad över påsklovet så det känns lite tomt måste jag säga. Saknar alla jättemycket ! Det verkar dock vara en väldigt hostig och febrig påsk för många haha. Själv så knarkar jag hostmedicin. Inte så värst kul men jag överlever. Jag fick någon pulver/panodil -aktig sak från grannarna som jag dricker nu , haha. Otroligt nog känns det som om det hjälper. Tur att man har grannar som ï stort sett är som ens familj. Imorgon kommer alla och firar påsk här hos oss. Härligt , härligt. Mamma och Lina håller på att baka för fullt , haha.


Så , nu har jag uppdaterat lite i alla fall. Det kommer säkert mera snart men nu så ska jag slicka slickepotten , muahaha !! Finns det något godare ? No , don't thiink so.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0