La cienega just smiled




Fasen vad dagen har gått segt. Trodde aldrig att jag skulle komma hem. Den har dock varit väldigt skrattfylld , som alltid. På hålan stack jag , Anna , Jennica , Raoul och Mika till Netto och köpte godis , haha. Det är det enda sättet att orka med matten. När jag kom hem var brorsan här. Han skulle slänga massa kläder. Fast hm. Ja , jag raffade åt mig en tröja. Skitskön är den ! Älskar att få storebrorsornas gamla trasor. Dom bli så härligt stora på mig. Riktiga myskläder må jag säga. Nu ska jag snart äta lite och sen troligtvis en runda på berget. Hade tänk att städa min garderob men får nog ta det i helgen istället. Det kommer att ta ett bra tag så jag kommer nog inte hinna det nu i kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0