Lite fler ord


Det blev väldigt kortfattat i den förra inlägget , så jag tänkte att när jag ändå har tid så kan jag utveckla det lite. Igår var jag som sagt på middag 3 trappor ner. Väldigt mumisg efter en hel dags stekande på balkan. Efter det stack jag och Kim ner på stan. Vi skulle kolla hur tivolit var i år. Haha , vi vände typ direkt. Stället var bombaderat med fjortisar. Det var mycket , mycket bättre med Bull's uteservering som det till sist blev. Riktigt sommarstämmning var det.

Idag har det inte hänt allt för mycket. Jag har i stort sett suttit ute på balkongen och pluggat hela dagen. Men jag klagar inte. Det är inte så pjåkigt alls kan jag säga er. Det är riktigt skönt att vara flitig samtidigt som man solar sina vita ben.


Nu: Råplugg. Wish me luck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0