Grinchen? Nej, det är bara Amanda.




Bilden förklarar rätt bra hur jag kände mig igårkväll, haha. Mådde illa som tusan. Den känslan återkommer när jag tänker på att jag ska gå upp klockan 06.00 i morgon bitti! Mamma mia, hur ska detta gå? Jag som har vant mig att sitta uppe tills mitt i natten under påsklovet. Inte nog med att jag ska kravla mig upp tidigt som tusan, utan det första jag ska göra när jag kommer tillbaka är att skriva ryskaprov. Känns kanon verkligen. Eller inte.

En sak som däremot ska bli helt galet roligt är att jag ska få träffa gänget igen. Det känns som jag har varit utan dom alldeles för länge och det har jag väl med antar jag. Minns inte när vi sist var ifrån varandra såhär länge. Jag har bara ett ord för det: Skandal. För övrigt så längtar jag till lördag. Pappas band spelar på galejan. Jag tror inte jag har sett dom sedan jag var typ 10 år, haha. Anyhow, det ska bli kul att se gubbarna igen. Jag känner en hel del som ska komma också så det blir säker ett jädrans ös ska ni se.
 

Nu:
Handla med mamma.


Kommentarer
Postat av: Libran

Haha vad söt! Ryskaprov? Hur kommer sig att du läser ryska? :)

2009-04-15 @ 20:18:14
URL: http://libran.se
Postat av: katarina

haha tycker det ser ut å va grinchen!! <3

2009-04-16 @ 15:42:48
URL: http://hockeygirl.devote.se
Postat av: Libran

Sv: Jaha, hehe. Men roligt att du väljer något annorlunda :)

2009-04-18 @ 20:29:43
URL: http://libran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0