12 timmars skoldag




12 timmars skoldag kan inte vara nyttigt. Dagen har verkligen gått i räser fart. Efter att vi hade slutat idag så gick jag, Anna och Habibe till vårt kära, älskade och helt underbara Netto. Vi köpte på oss så mycket vi bara kunde. Eller ja, så mycket vi hade råd med i alla fall. Glass, choklad och läsk. Sedan satte vi oss och väntade på att Sannarps Mini öppethus skulle börja. Vi förväntade oss massor av förvirrade 9:or men det kom nästan ingen alls haha. Nu är denna dagen över i alla fall. Den var lång men väldigt rolig.


Imorgon. Usch, vill inte ens tänka så långt. Till och börja med så är min sovmorgon förstörd. Det ända som man ser fram emot på hela veckan har skolverket tagit ifrån mig. Tack för det. Vi ska nämligen ha nationellt prov i engelska, vilket jag inte känner mig så himla motiverad till just nu. Nu ska jag duscha och sedan blir med all säkerhet sängen för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0