Ps: Jayhawks är förbannat bra


Går igenom mina skivor nu. Kanske inte den bästa tidpunkten att göra det på , men men. Gör alltid det när jag inte har något bättre för mig. Just nu lyssnar jag på Jayhawks , som ni kanske förstår. Idag har varit riktigt soft. Jag gick upp , åt frukost , duschade , gick ut på balkongen och satt där tills typ 16.30. Sjukt underbart väder !  Sedan kom Kim och dom och då käkade vi lite och nu sitter jag här och är... seg. Hur fan jag nu kan vara det. Har inte gjort ett skit idag ju , haha. Jaja , antar att solen tar ut sin rätt trots allt. Nu ska jag fortsätta att ägna min tid åt musiken. Det finns många fler skivor jag vill hinna spela innan john blund ska sjunga för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0