En minst sagt lyckad kväll



Gårdagen var så jäävla perfekt ! Pappas band spelade på galejan och det var som en ritktig familje -återförening måste jag säga. Jag fick nog höra: "Men vad stooor du har blivit", sisådär 25 000 gånger haha. Maten var god, musik var kanon och sällskapet likaså. Är riktigt stolt över att jag fick upp brorsan på dansgolvet, vilket annars brukar vara helt omöjligt.


Idag ska jag tydligen gifta mig också. Haha. Med Brolle. "...spela en fin ballad som vi kan dansa till, vi ska gifta oss imorgon." Som sagt, roliga människor fanns det gott om. Idag får jag se vad jag ska hitta på. Det blev rätt sent igår så det blir nog inte så mycket action idag. Usch, måste plugga också. Jag som hade hoppats på att bara slappa hela dagen.


Tack för igår, det var sjukt roligt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0