99 red balloons vs. 99 problems



Världen är lite snurrig now a days , enligt mig. Eller "världen och världen"  men min omgivning i alla fall. Det händer helt sjukt roliga saker samtidigt som det händer andra saker som man absolut inte vill ska hända. Och mitt i allt det här står jag och har ingen aning om vad jag ska göra åt allt. Hur vet man vad som är rätt liksom ? Haha , förlåt om jag är lite djup nu men detta är rätt så djupa saker som är på gång om man säger så... Samtidigt vill jag inte att folk ska tro att hela min värld håller på att rasa , för sådant är inte fallet. Det är bara väldigt... komplicerat , just nu. Så nu vet ni som undrar.


Snacka om att vädret har varit grymt idag. Soligt och varmt. Jag , mamma , brorsan och Johanna gick på stan en runda och käkade glass och bara tog det lugnt. Riktigt nice. Man känner hur sommaren är på väg. Ikväll har planer , förutom jag. Haha. Men men , det är väl inte helt fel att bara vara hemma och ta det lugnt heller. Dock lite långtråkigt. Det måste hända något snart ! Blir knäpp av att bara glida runt här hemma. Jag saknar alla. Jag behöver ett riktigt jävla skrattanfall. Yepp , that's exactly what I need.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag behöver också ett skrattanfall! Ett skrattanfall alla Habibe, Amanda, Anna och Alice!

Vänta bara tills på onsdag!

Miss U<33

2009-04-12 @ 22:06:56
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0