Torsdag.




Jag är nog troligtvis världens sämsta bloggare för tillfället.
Jag tycker inte det är så roligt längre om jag ska vara helt ärlig .. Kanske helt enkelt ska ha att bloggtvång så man blir lite sugnare på det sen igen ? Hmm , jag vet inte. Det är är i alla fall full rulle nu om dagarna. Plugg i massor och den lilla "fritid" man har över , orkar man helt enkelt inte ta vara på. Nu kan det vara extra tungt för att jag inte är helt frisk kanske , men jag är helt matt efter en skolvecka .. På tal om skolvecka så är ju denna snart slut ! Det tackar vi för. Behöver helgen mer än nånsin nu känns det som. Om jag inte är sjuk på lördag blir det nog att jag ska hem till Alice och kolla film. Ska bli riktigt kul men som sagt är jag dålig så orkar jag nog inte , plus att jag tycker inte det är helt schysst mot hon och Anna heller. Smitta dom vill man ju liksom inte. Dom måste ju vara i skolan med mig haha ! Imorgon har jag och Habibe i alla fall bestämmt att vår (som det nu börjar bli nu) boligatoriska fredagsfika ska bli av ! Bra att vi tog tag i det. Så det blir i alla fall minst jag och habibe och sen får vi se vilka som är sugna på att hänga på.  Skolfotona kom idag. Det är inget posetivt kan jag lova er. Blev inge vidare på varken det enskillda eller gruppbilden. Och ja , vad det gäller gruppbilden så togs den ju så jävla tidigt att den togs ju inte ens med min klass. Eller ja , min nuvarande klass rättare sagt. Inte för att jag inte ville ha en bild med SPSK08 men det känns ju lite konstigt nu liksom. Dom behövde ju inte ta klassfotona andra dagen. Men nu är det så , inte mycket att göra åt. Har jag sagt hur nöjd jag är med min klass ? har jag det så kan ni få höra det igen , och igen och igen ! För den är nämligen superhärlig tycker jag. Klart , det är ju ingen 9A , men så gott som kan man väl säga ;) Helgoa människor är det i alla fall.



Kommentarer
Postat av: aleks äger amanda:D

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGESEN man va här:O!

2008-11-29 @ 22:34:37
URL: http://alekselcangri.bilddagboken.se
Postat av: amanda äger aleks :D

Aleks(ägd av amanda): jaaaaaa ;O ska börja skriva som jag brukade så du får besöka mer då ;)

2008-11-30 @ 14:13:24
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Postat av: Aleeeeks

Vem är denna amanda?:O jag äger henne^^

2008-11-30 @ 21:53:15
Postat av: amanda

aleeeks saken: jag är den amanda, och jag äger den aleks :P

2008-11-30 @ 22:22:21
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0