Skååååneland!



Fick ett tillfälle att skriva av mig lite.

Är precis hemkommen från skåneland. Torekov, Kattvik och Helsingborg ! Allt detta för att jag skulle köpa en hylla på IKEA som inte fanns hemma. Så ja , det blev ingen hylla men det har ändå varit en riktigt mysig dag med mammi och papi. Det blir ju ingen filmkväll hemma hos Alice för min del. Mår inte så himla bra och är jäkligt seg så jag hade nog inte tillfört så mycket ändå ..Kanske blir bio eller nått nästa helg istället ^^. Hoppas.
Så min kväll blir väl inte så avancerad. Tacos, massa bra ny musik ( yeaaaaah !) och kanske nån film bara. Eller det är ju inte så bara för Amanda vet ni ;) Ge henne bara lite bra musik så har hon alltid någonting att göra , haha. Musiknörd nr. 1 ? Hmm , ja. Just nu är det John Mayer som gäller och spelas 24/7. Musik är njutning ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0