Long time no see?




Okej , grymt länge sedan jag skrev blogg ...
Fy skäms Amanda ! Har hänt så mycket nu på sistonde så ja ... där har vi en bortförklaring i alla fall ;) Ossh, hur börjar man ? Var så länge sen nu haha. Ikväll ska jag och Johanna i alla fall till Nautilus och spinna ! Har ingen aning om hur detta kommer att gå , men medelar sen. Har ju faktiskt köpt ett halvårs kort på Nautilus i lördags så nu jävlar ska jag träna ! Inga undanflykter nu inte ;) Och så blir det ju genast mycket roligare när man har någon att träna med. Jag och Johanna har till och med tummat på det och ni vet, när Amanda tummar på saker är det jävligt viktiga saker vi snackar om haha.


Skolan då ?! Ja , jag har ju faktiskt börjat nu. På riktigt för vi väl understryka. Min lilla lilla mysklass SPSK08 splittrades på mitten. så vi språkare fick gå till sammhälle -samhälle och kulturarna till samhälle -miljö. Vi går dock fortfarande våra inriktningar , bara med en annan klass :) Men allt känns bra nu. SPSP08 är verkligen en jättego klass. Känns riktigt bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0