Ännu en vecka har gått.




Söndagar , finns det någon som gillar dom? Jag hatar dom , verkligen hatar dom och det har jag gjort så länge jag kan minnas. En dag av ångest , trötthet , osv. En allmänt jobbig dag helt enkelt. Hur som helst. Idag kommer mormor och ska käka middag med oss. Happyface på det ! :)  Saknar henne jättemycket .. Vi som träffades så ofta när vi bodde i Fyllinge. Som sagt , söndagar är inte min positiva dag. Låten här uppe är OneRepublic - Say (all I need) och knarkas just nu som fan här. Den är så klockrent Amandig tycker jag , haha.


På tal om musik så har jag nästan inga låtar på min nya dator. Det är lite jobbigt för en musiknörd som mig. Fast såklart så finns det några underbara människor som har skickat lite musik till mig. Det uppskattas ;) Jag och mami har precis varit och handlat lite till middagen ikväll. Tror det blir bifteki me patatets sto forno och tzatziki. MUMMA !! Det kan nog vara den enda bra med att det är söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0