Ain't no way I'm gone let you down.


Imorse var det katastrof ! Så sömnig har jag nog inte varit på vääldrig länge .. Usch , och det börjar ju bli höst också. Regning och blåsigt. Det händer inte så mycket nytt heller. Det är plugg, träning och sova typ haha. Kul va ? xD Njae , idag har jag dock inte tränat. Har sån jävla träningsvärk och dom smarta människorna säger ju att man behöver någon vilodag imellan så musklerna kan återhämta sig osv. Ska snart plugga ryska med pappa om han kan bli klar med mitt sängbord snart ! Köpte bl.a det närvi var på IKEA  i söndags. Jag tror verkligen mitt rum kommer bli kanon när det bli klart. (även om det är litet.. jättelitet !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0